Monday, January 18, 2010

2010

2 minggu sudah
berada di dalam tahun 2010
azam baru?
oh maybe tidak..
sebab?
aku x pernah ada azam
hehehe..

actually
aku berazam bila aku mau saja
hohoho..

awal tahun 2010 memang jadi sejarah
macam-macam dugaan melanda aku
tapi aku cool je
cewah...
yela kan..
mula-mula ditimpa musibah..
mesti la terkezut kan..
(jangan terkentut sudah)
aku ni lau terkezut memang xde expression..
muka steady je..
taaaaaaaapiiiiiii..
bila pikir balik musibah tu...
naik terpacak bulu roma aku..
huhuhu..
apalagik....nagislah..
tapi xde la sampai sawan..
setakat nagis bese ok la kan..
nasib baik Allah permudahkan..
semua musibah yang melanda..
Alhamdulillah..

aku masih diberi peluang
untuk main-main dalam hidup?
untuk berfoya-foya?
oh..tidak...

aku terpaksa berazam untuk...
kawen cepat?
oh tidak..
tidak sama sekali..
aku tidak mau nyebut perkataan ini lagi..
manyak lagi ibadat lain yang ada..

p/s: ada hikmah disebalik setiap dugaan...
apakah hikmah tersebut?
renungkan dan muhasabah diri..
kerana
hanya kau dan Dia(Yang Maha Mengetahui)
yang akan mengerti..
ada faham?
bagos..






No comments:

Post a Comment