Wednesday, November 4, 2009

...exam..exam...exam...


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Alhamdulillah...tiada ungkapan kesyukuran yang dapat digambarkan dan diluahkan ketika ini. Aku sangat bersyukur kerana akhirnya blog aku ini telah dapat aku kuasai sepenuhnya(yeke?aku pun x sure aku reti ke x pasal blog ni). Jika sebelum ni aku hanya meneliti, memantau, dan menelaah blog-blog orang lain je...so today..its my day..heheheh..(orang lain sibuk menelaah buku nak exam...aku menelaah mende ni plak..ish3..). Habis smua (background, font, ntah mende pe lagi) aku wat..itu pun nasib baik la line clear tadi..lau wassalam la jawapnyer...

Untuk kedua kalinya post ini dipublish, aku nak wish gudluck kat saper2 yang dh nak exam..study smart dont study hard tau...tapi lau nak study hard pun wokey gak...lau dah x smart cmne nak study smart kan..so aku yang lembap ni kena la study hard kot...hehehehe..(apa nak jadi la dgn budak sekor ni?)

Tapi sempena nak exam ni yang penting ialah kita kena usaha..btoi x?tak kira la nak study cmne..nak study atas katil ker...kat libry ker..kat kelas ker..kat umah ker..kat Shopping mall ker...dalam panggung ker...semasa berjalan ker...yang mustahaknyer kita ada berusaha..

Aku harap dengan adanya blog ni...aku dapat top up ilmu yang bermanfaat...sekarang ni ilmu kena cari sebanyak mungkin...(ilmu kat surau n libry liat plak nak pegi..ish3..)..oleh itu, dengan adanya kemudahan dan medan ilmu yang canggih macam ni..semoga ilmu yang baik-baik dapat aku peroleh..yang tak baik tu kalau dapat gak wat sempadan je la..tapi jgn overlimit sempadan tu sudah la...jangan ikut cam stacy ni..alamak!!!terlebih sudda...ish3 tak baik tau..selain tu aku harap gak blog ni dapat dijadikan wahana aku untuk memperkembangkan kemahiran kognitif aku ni dalam bidang penulisan..

So pasni leh ar aku study plak yer...tercapai juga hasrat untuk ada blog sendiri..hahahaha(gelak penuh bangga dan takbur)...ish3..aku harap result exam kali maintain deh...jangan down sudah la..sebab aku x baca buku lagi ni weh...!!!!



No comments:

Post a Comment