Tuesday, March 2, 2010

akhirnya





Alhamdulillah..akhirnya berjaya jugak aku dengan satu misi yang dh mcm mission impossible jek ni..bukan misi yang jadik nurse tu..tapi satu satu tugasan yang perlu disiapkan semata-mata memenuhi penyertaan satu pertandingan..pertandingan dokumentari solat..

bayangkan la..dok la gne movie maker nk siapkan dokumentari tu..last2 x leh nak save the project la plak..haru-biru jadik nye..mende ni kne buat dlm grup..so, aku la y pling releks..x buat ape2 pun..sian member2 aku tuh..dorang jenuh la carik bahan..edit bawak masuk dlm movie maker..sampai jahanam la jugak laptop asyik 'hand' jerk...kang nak "lesing" balik laptop tu x sampai hati la plak..kan..kan..movie mike ni memang la menguji kesabaran lor..sampaikan kitaran masa utk mata nak lelap pun terganggu...ish3..tp yang peliknyer masa aku utk tido x terganggu la plak..dpt tido 3 jam je smalam pun aku still leh maintain pg ni..ntah la..tiba2 bijik mata aku ni leh plak bertahan...

Disebabkan member2 aku ni dh buat sehabis baik..mcm cogan kata pengakap..kita buat habis baik tu..last2 aku try jugak la nak siap kan jugak mende nih..letihkot kalau dibiarkan saje bgitu..so,aku gne power point je la..janji leh save dan ditayangkan kepada juri penilai esok...janji siap dan hantar kat penilai pun dh kira bersyukur sangat..ada la jugak hasil yang leh dinilai nti..to all my member grup..u all dh buat y terbaek..

p/s: asyik mengadap mende ni je..sampai kje lain pn x siap lgik..tdo lmbat lagik la nmpaknya..







No comments:

Post a Comment