Monday, March 1, 2010

xde perasaan






cepat btul masa berlalu..bgun je pagi2 celik mata..tiba2 dh tertutup mata plak dh nak tido..hahaha..xde a sampai begitu sekali alkisahnya kan..cuma yang tertutup mata nak tido tu leh jadik kes tido tengah hari or petang je kan..xkan cepat benor malamnye...

arini dh msuk awal march sudah..dh 2 bulan aku kt sni..x tau la pe yang aku dh buat pown..makan, tido, makan, tido, je la...dh mcm standard makhluk T___T je plak..hahahak..x bgus hidup mcm ni..nti x dpt msuk syurga awal..hehehe..

sudah2 la mengarut..kali ni citer pasal perasaan..aku x tau la npe la aku ni mcm x leh nk express my emotion dgn baik sekali..kdg2 tu nak terkejut..tapi muka mcm selamba je..padahal dlm hati punyerla gabra tahap org yang nak terjun tingkat 13..maybe aku ni jenis yang x terlatih utk bertindak sedemikian rupa kot..hmm..nak marah pun aku x tau nak marah cmne..dlm hati punya la bengang..tapi muka still mcm bese2 je..tp kdg2 tu kalau risau or nervous memang jelas terpancar plak kat muka aku yang aku tengah menggeletar kot..hahaha..maybe aku ni memang sedang mengalami kecelaruan perasaan...hahahaha...sungguh menkesiankan..alahai..anak sape la ni ek..

is that something wrong with me?maybe aku ni kne amik kos teater la..yeeehaa..jom kita berlakon bagaimana caranya sesuatu watak memainkan peranan dengan betul..hahaha...xdelah desperate sampai begitu sekali lor..maybe ni watak yang ada dalam diri aku..buat masa ni la..mungkin watak ni akan berubah pada masa akan datang kan..manusia kan selalunya berubah-ubah...begitu juga dengan aku..smuanya depends on you..

"Sesungguhnya Allah xkan mengubah nasib sesuatu kaum itu melainkan kaum itu sendiri yang mengubahnya" - Ar Ra'd 13:11

sometimes..aku jadik x keruan pun ade gak..jadik blurr..xtau nak buat apa..sebabnye kalau aku dh start buat something tu nanti..ha..siapla..tentu ada serba yang x kne..kadang2 tu mcm memalukan diri sendirik je..kalau di depan org ramai la..hahaha..memang memalukan dan memilukan...tp xpe..xpe..adat hidup..mungkin itu salah satu daripada proses kehidupan utk menjadi seorang yang lebih matang dan menawan...ho..yeke..ntahla..ape2 je la..hidup perlu diteruskan walau ape pun yang berlaku...





No comments:

Post a Comment