Thursday, April 8, 2010

alone



kenal x minah kat dalam gambar tu? sian kan kt dia tu...ape la yang sedang difikirkannya..hahahaha...yang penting aku memang xde kne mengena dengan minah tu..kenal pun x..aku google je trus jmpe dia..hehehe..ntah la..tetiba minggu ni aku rase lost sangat2..xtau knape..nak kata aku x balik umah..aku dah balik dah..sanggup tu merempit 1 jam lagi tu smata-mata nak balik umah jmpe org yang tersayang...hmmm..x cukup lagi ke org tersayang yang aku ada..musykil2..hehehe..

tapi yang bestnye gambar ni mcm ade kne mengena dgn aku skang ni..alone..mcm dok kat bulan sorang2 je..hehehe..

rse mcm nak nangis pun ade..nak menjerit blom lagi..sebab malas nak memekak kan suara yang memang dah sumbang mahram ni..eh..ape mahram2 plak ni..

nak luahkan pun xtau la nak luahkan kt sape..sebab memang x suka meluahkan perasaan kat org lain..x suka tunjuk kelemahan kat org walaupun diri sendiri memang banyak sangat kelemahan...x pyah tunjuk pun org dah boleh nampak..yeke?definitely yes...owh yes..


hmm..muhasabah diri?maybe the best way i should do..someone please help me..bawalah diriku ke pangkal jalan yang diredhai Allah..hmm..x best langsung ayat ni..masih memerlukan pertolongan manusia?yes..i need that..but not for this time..maybe next time..

p/s: walau apa pun yang berlaku...hidup perlu diteruskan..







No comments:

Post a Comment