Tuesday, January 25, 2011

secara tiba-tiba

dah lama x pos entri.xtau nak citer apa sebenarnya.last-last buat tajuk entri macam soalan zaman sekolah dolu-dolu.alaaa yang macam suruh bina karangan dengan sambungan ayat"secara tiba-tiba"...hahaha. x boleh blah. rasa macam budak sekolah yang baru amik kertas buat peta minda nak tulis isi karangan.

ok. bukan apa. saja je nak bagitau yang secara tiba-tiba aku kena kemas barang dan terpaksa pindah ke rumah sewa dalam masa minggu ni juga. so, hari ni dah rabu. jadi tinggal esok lusa je la kena kemas bilik ni. pada awalnya x sangka pulak kena pindah seawal ini. tapi aku x kesah. lagi awal keluar lagi bagus. hahaha. sebenarnya aku dah bersedia nak dok luar dari tahun lepas lagi. tapi x jadi keluar tahun lepas. ok. xpe. aku stay. bertahan je la sampai ke hari ni. no hal la. bukan masalah besar pun.

ok. sekarang ni aku bersyukur sangat. nasib baik ada penempatan kat luar. so, kemas barang je la. letih tu letih la jugak. nak buat macam mana. buat la jugak. sebab seronok sangat kot nak keluar. hahaha.

No comments:

Post a Comment